Thanksgiving - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Thanksgiving - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Thanksgiving

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

29 November 2013 | Verenigde Staten, Harlan

De afgelopen weken was het wat rustiger dan normaal, waar ik optimaal van genoten heb. De hoogtepunten waren toch wel de Volleyball State Games en het Cross Country Banquet. Omdat ons volleybal-team State gehaald had, waren we op donderdag en vrijdag vrij, zodat we naar de wedstrijd konden. Donderdag ben ik met Chantel erheen gereden en met de bus terug. De heenweg was echt supergezellig en leek een stuk korter dan de vier uur die het eigenlijk waren. Gelukkig won ons team, dus waren we op vrijdag ook vrij. Van die vrije dag heb ik optimaal genoten door eerst met Courtney naar de sportschool te gaan, daarna even in een winkeltje geneusd en bij de Subway geluncht. Toen hebben we naar het verslag van de volleybal-wedstrijd geluisterd op de radio. Na een tijdje rondgereden te hebben, zaten we aandachtig te luisteren op de parkeerplaats van de school. En ons volleybal team had gewonnen en was dus State Champion!
Het Cross Country Banquet was een etentje waarbij iedereen iets te eten mee bracht en ook de ouders kwamen. Dan werden er wat prijzen uitgereikt en de seniors hadden een quote. Ook was er een filmpje gemaakt met allemaal foto's van dit seizoen, heel leuk om te zien. Ik had samen met Courtney wat gemaakt voor dit banquet en toen dat in de oven zat, moesten we nog 2,5 uur wachten tot het eten. Gelukkig ging dat best snel en uiteindelijk dus heel veel gegeten bij het banquet.

Heel veel eten doen ze in Amerika wel vaker. Zo ook gisteren met Thanksgiving. De hele familie was naar ons huis gekomen om hier te eten. Zodra iedereen er was, opende Amber, mijn zus, haar Mission Call. Dit is iets wat ze bij hun geloof doen. Amber gaat eerst enkele weken naar Mexico om Spaans te leren en daarna gaat ze naar Boston voor haar mission. Ze vertrekt over een maand al, wat behoorlijk snel is.
Thanksgiving vond ik verder echt heel leuk. De hele familie is heel aardig en er zijn ontzettend schattige kinderen. Toevallig was er net een baby geboren, die nog niet eens een week oud was. Zo lief en zo ontzettend klein! Thanksgiving is natuurlijk om dankbaar te zijn voor wat je hebt en voor mij is dat ontzettend veel.
Ik ben mijn ouders dankbaar dat ze me deze kans gegeven hebben en ik ben mijn gastouders ontzettend dankbaar dat ze me opgenomen hebben in hun gezin. Verder ben ik ook al mijn vriendinnen dankbaar, hier en in Nederland, omdat ze er altijd voor me zijn als ik ze nodig heb. Natuurlijk is er nog veel meer, maar dan zou ik heel lang door kunnen gaan en dat wordt dan een beetje saai.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 6650

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: