An American Christmas - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu An American Christmas - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

An American Christmas

Blijf op de hoogte en volg Hannah

27 December 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Tijd voor een teken van leven. Ondertussen zit ik al bijna op de helft van mijn tijd hier en dat is best raar. Ik heb wel ontzettend veel zin om straks weer in Nederland te zijn.
De laatste twee dagen voor de vakantie hadden we semester tests op school. Dat is dus een soort examen, waarmee je het semester afsluit. Het bewees maar weer hoe makkelijk school hier is. Voor US history kregen we letterlijk de 6 vragen van de toets op een vel papier, zodat we wisten wat we moesten leren. Ik heb voor geen enkele toets geleerd en toch allemaal A's kunnen halen, alleen maar door in de lessen opgelet te hebben.
Die vrijdag ben ik met een vriendin gaan shoppen, wat heel gezellig was. Ontzettend veel gekocht, dus ik begin me nu al zorgen te maken hoe ik in hemelsnaam alles weer mee naar huis ga krijgen in mei.
Dinsdag was het dan Christmas Eve en de hele familie kwam over. Na een groot en ontzettend lekker diner hebben we in de woonkamer met z'n allen kerstliedjes gezongen en daarna cadeautjes opengemaakt. Aangezien wij Just Dance kregen, zijn we dat daarna met alle kinderen gaan spelen.
Kerstochtend werd ik al vroeg wakker gemaakt door Sam. Het was iets na 6'en, maar hij was al hyperactief. Toen hebben we alle cadeautjes opengemaakt en de rest van de dag eigenlijk rustig aangedaan. 's Middags weer ontzettend veel gegeten, dus ik denk dat ik naar huis kan rollen. In de avond nog een filmavond gehouden en Harry Potter gekeken.
Gisteren ben ik nog met Amber naar de bioscoop geweest en heb ik The Secret Life Of Walter Mitty gezien. Over een paar dagen vertrekt Amber naar Mexico en dan zit ik hier alleen met drie broertjes voor de rest van het jaar. Ik ga haar wel missen!

  • 07 Januari 2014 - 20:40

    Marlissa:

    Alweer halverwege Hannah! Zo nu en dan lees ik je reisverslagen, leuk hoor! Het zal best wel even anders zijn om de feestdagen zonder je familie door te brengen. Maar gelukkig zit je nu (zo te lezen) bij een warm gezin.
    En ik lees dat je super sportief bent geworden. Alhoewel je thuis natuurlijk ook wel sportte. Van de zomer kan je samen met je moeder gaan hardlopen!En school is dus een makkie? Hoe gaan die jongeren naar de universiteit? Of moeten ze dan nog een paar jaar extra school doen?
    Geniet van je tijd in Amerika!

    Groetjes,
    Marlissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 6654

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: