Sinterklaas in Amerika - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Sinterklaas in Amerika - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Sinterklaas in Amerika

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

08 December 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Afgelopen dinsdag was het Sinterklaas, maar in Amerika was het een normale schooldag. Althans, dat dacht ik. Toen ik 's ochtends in de aula stond te wachten, kwam Courtney met een grote lach op haar gezicht op me afgelopen. Toen ze voor me stond haalde ze een boek achter haar rug vandaan. 'Happy Sinterklaas!' Ze had dus onthouden dat het Sinterklaas was op 5 december en had een cadeautje voor me gekocht.
Die avond gaf ik mijn hele gezin de chocoladeletters die mijn moeder had opgestuurd. Toen we aan het eten waren, ging opeens de bel. Mijn gastvader stond erop dat ik de deur open zou maken, dus ik had al een vermoeden. En dat vermoeden kopte, er stond een tasje met cadeautjes voor de deur. Echt heel lief!

Verder ben ik vrijdag naar de basketbalwedstrijd van onze school gaan kijken en daarna met Chantel naar Catching Fire gegaan. Ik had de film al gezien, maar aangezien hij zo leuk is, ging ik graag nog een keer.
Zaterdag had ik een rustige dag. 's Ochtends helemaal niets gedaan en in de middag ging ik naar de sportschool. 's Avonds verveelde ik me een beetje, maar toen kreeg ik een smsje van Chantel. Ze was alleen thuis en verveelde zich ook, dus toen kwam ze naar mijn huis en hebben we samen Monster University gekeken.
Toen ik vanochtend wakker werd en uit het raam keek, zag ik dat alles met een dun laagje sneeuw was bedekt. Hopelijk blijft het nog even sneeuwen, zodat we een sneeuwpop kunnen bouwen. Koud genoeg is het in ieder geval wel. Het is regelmatig -13 en 's ochtends is het zelfs -20. Brrr!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 6659

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: