Tomorrow, tomorrow - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Tomorrow, tomorrow - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Tomorrow, tomorrow

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

06 Augustus 2013 | Nederland, Montfoort

De spanning slaat nu langzaam toch echt toe. Morgen vertrek ik dan eindelijk naar Amerika. Een paar dagen New York staan nu eerst op me te wachten, heerlijk toch?
Daarna vlieg ik via Detroit door naar Ohama, waar ik door mijn host family opgehaald zal worden. Heel spannend allemaal, maar ik heb er wel zin in. Ten slotte is dit wat ik al jaren wil.
Nog even de laatste spullen in mijn koffer stoppen en zorgen dat ik alle papieren in orde heb en daarna mijn laatste nacht in Nederland. Voor tien maanden dan.
Tot nu toe ben ik alleen maar zenuwachtig en heb ik er vooral heel veel zin in, maar ik vrees dat de tranen toch echt gaan komen op het vliegveld.
Ik weet wel zeker dat dit een topjaar gaat worden.

America, here I come!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Montfoort

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 6680

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: