Sleepover and State XC - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Sleepover and State XC - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Sleepover and State XC

Blijf op de hoogte en volg Hannah

07 November 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Aangezien ik met mijn vorige verslag nog niet helemaal up-to-date was, heb ik nu alweer een nieuw verslag. Want man, wat heb ik de afgelopen week veel gedaan!
Vorige week dinsdag was een rustig dagje. 's Avonds gingen we gezellig met het hele gezin pumpkin carven, alvast voor Halloween.
Woensdagavond was een football wedstrijd. Dat is wel raar, omdat iedereen gewend is aan de wedstrijden op vrijdag. Ik had dan ook constant het gevoel dat het vrijdag was. Het thema was 'Rainponchos and rainboots' aangezien het de hele avond zou regenen. Zo bleven we in ieder geval een beetje droog. De wedstrijd was echt ontzettend spannend, omdat we bijna verloren. Toen we op het laatste moment toch nog wonnen, ging de hele student section uit z'n dak. Heel gaaf!
Donderdag was een rustig dagje, waarop ik eigenlijk helemaal niets gedaan heb. Zulke dagen zijn af en toe ook fijn.
Vrijdag na school gooide ik snel wat spullen in mijn tas om zo snel mogelijk naar Chantels huis te gaan. Daar waren Courtney en Sadie al en iets na mij kwam Emily ook. Aangezien we de volgende ochtend vroeg weg moesten, hielden we een sleepover. (Ergens daar gaat het mis met de logica...) De hele middag hebben we ons vermaakt met dansen, pingpong, air hockey en meer. Nadat we pizza gegeten hadden, hebben we bows gemaakt voor alle meiden van het cross country teams. Of nou ja, 'we'. Ik zat vooral toe te kijken, aangezien ik geen idee had hoe het moest. Gelukkig was ik niet de enige!
Na het begin van een film gekeken te hebben, gingen we slapen, aangezien we allemaal doodmoe waren.
De volgende ochtend ging om 7.30 de wekker. Uiteindelijk stonden we om 8 uur op en na een heerlijk ontbijt met cinnamon rolls (Pizza, cinnamon rolls... Ja, de kilo's vliegen er hier wel aan.) gingen we naar school. Daar stonden twee busjes (met andere meiden) op ons te wachten. Tijd voor een rit van twee uur richting Fort Dodge. Daar was de State Meet van Cross Country en we gingen onze jongens aanmoedigen. Dat was echt heel leuk! Op de terugweg zijn we nog met zijn allen gezellig ergens gaan eten.
Zondag een heerlijk lui dagje, aangezien ik doodmoe was van de afgelopen week. Ik heb even met Nanou bijgekletst via facetime en voor de rest helemaal niets uitgevoerd.
Maandag ging ik na school naar de sportschool om hard te lopen. Toevallig was er ook een ander meisje van mijn cross country team, dus gingen we naast elkaar lopen. We hadden ook nog eens hetzelfde shirt aan.
Dinsdag ging ik met Alex naar de sportschool, maar aangezien ik nog spierpijn had van de dag ervoor, heb ik niet heel veel uitgevoerd. Het was wel heel gezellig.

Verder is mijn vliegticket naar Florida geboekt. Ik ga namelijk in Januari met mijn gastgezin naar Disney World. Ik heb er nu al super veel zin in!

  • 29 November 2013 - 15:56

    Thea:

    Hallo Hannah,

    Leuk om altijd weer je verslag te lezen, en gaaf dat je het nu zo goed naar je zin hebt.
    Je bent alweer een hele tijd weg ,Maar die tijd is er snel gegaan.
    Bijna het jaar weer voorbij. Hier gaat alles zo zijn gangetje en hebben we regelmatig contact met je ouders, in september hadden we een Chihuahua bij ons in huis, Puck heet tie voor 5 weken was erg leuk, en Karin was blij dat ze overdag gezelschap had.
    Je weet hoe gek ze op dieren is, en deze trekt ook niet zo erg.hihi
    Past in je binnenzak.
    Oke genoeg voor nu, groetjes en tot horens,

    Karin en Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 6674

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: