Fun times! - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Fun times! - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Fun times!

Blijf op de hoogte en volg Hannah

01 November 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Daar ben ik alweer! Ik heb de afgelopen dagen ontzettend veel leuke dingen gedaan, dus dat was wel een blogpost waard.
Donderdag begon het dus met Cross Country districts. Na een lange busreis kwamen we aan bij het terrein en met een aantal meiden liepen we de route. Het was een prachtige, zonnige herfstdag en de route was erg mooi, dus we hadden niets te klagen. De varsity girls renden eerst. Samen met Chantel ben ik naar verschillende plekken van de race gerend om ze aan te moedigen. Uiteindelijk was dat al een hele workout! Helaas hadden we net niet genoeg punten om State te halen, dus na de race vielen er veel tranen. Dit was de eerste keer in 8 jaar dat we het niet haalden.
Daarna gingen Chantel en ik de jongens aanmoedigen, die het een stuk beter deden. Ze werden zelfs eerste met het team, dus ze hebben State dik gehaald. Dit was heel bijzonder, aangezien dit de eerste keer in 30 jaar was!
Na een gezellige busrit naar huis, ging ik met Chantel en haar vriendje, Jake, pumpkin carven. Ondanks dat we State dus niet gehaald hebben, had ik toch nog een hele leuke dag.
Vrijdag was weer een football game. Ik maakte me samen met Kayla en Asia klaar voor de wedstrijd en aangezien het koud was, kleedden we ons dik aan. Gelukkig was het thema Camouflage en heb ik toevallig net een camouflage winterjas. Ik had het dus niet koud! De wedstrijd zelf was niet heel boeiend, aangezien we na 1st quarter al 21-0 voorstonden. Wel heb ik heel veel gelachen met Kayla en Kenzie.
Zaterdag hielp ik samen met Chantel heel veel kinderen met koekjes decoreren. Er was een soort speciale dag vanwege Halloween met allemaal activiteiten voor kinderen. Toen de koekjes na drie uur eindelijk op waren, gingen Chantel en ik de winkels langs voor trick 'n treat. Stonden we daar als 16 en 17-jarigen tussen alle kleine kinderen. We kregen wel gewoon snoep mee!
's Middags ging ik met Alex naar de sportschool, waar we een uurtje doorgebracht hebben. Daarna was ik doodmoe en heb ik de rest van de avond rustig in mijn kamer doorgebracht.
Zondag was een rustig dagje. 's Ochtends ging ik even 5 kilometer hardlopen aangezien het perfect weer was en 's middags heb ik met Okke gefacetimed.
Maandag gingen we na school op een 'road trip' naar Council Bluffs. We hebben daar t-shirts besteld als herinnering aan het cross country seizoen. Daarna gingen we naar een Halloween winkel, waar we ons behoorlijk hebben vermaakt. Onze 'road trip' sloten we af met een bezoekje aan Taco Bell.

Aangezien het al een aardig lang verhaal wordt, laat ik het hier nu maar even bij. Binnenkort weer een update!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6678

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: