Life's good! - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Life's good! - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Life's good!

Blijf op de hoogte en volg Hannah

24 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Hallo allemaal!
Alweer bijna twee weken geleden was first quarter van school afgelopen, waardoor we een extra lang weekend hadden. Die vrijdag ging ik samen met Alex naar Omaha om te shoppen, wat heel erg gezellig was. Daarna ging ik met Chantel, Jake, Andrew en nog iemand van wie ik de naam vergeten ben naar de football game. Het was opeens ontzettend koud en niemand had zich er goed voor aangekleed, dus iedereen was kou aan het lijden. We gingen iets voor het einde van de game weg, want we gingen nog naar de bioscoop. Die bioscoop was echt geweldig. Het waren namelijk geen normale stoelen, maar uitgebreide zachte fauteuils. Je kon zelfs het voeteinde omhoog doen. De film, Gravity, was ook echt heel leuk.
Zaterdagochtend had ik cross country training en in de avond heb ik met Kenzie en Jenna een film gekeken. Voor zover ik het kan herinneren had ik zondag gewoon een rustig dagje thuis. Even gefacetimed, maar verder niets bijzonders. Maandag had ik eerst cross country training en daarna ging ik met Kayla naar de JV (soort tweede klasse) football game. Het was heel koud en het regende, dus we zaten met een deken dicht tegen elkaar aan om warm te blijven. Het was wel heel gezellig, dus het was het waard.

Daarna een normale, maar korte schoolweek gehad. Ik had deze week mijn laatste cross country wedstrijd, dat was wel raar. Ik ga het behoorlijk missen, want ik had altijd veel plezier tijdens cross country. Vorig weekend heb ik eigenlijk helemaal niets gedaan op de football game na.
Vandaag was er weer een dinner voor het cross country team, maar omdat voor JV het seizoen afgelopen is, waren we met een veel kleiner clubje. Eigenlijk is dat alleen maar gezelliger!
Morgen is de district wedstrijd voor cross country, maar dat is alleen voor de varsity runners, waar ik nog net niet bij hoor. Ik heb de afgelopen week wel gewoon meegetraind, want ik ben samen met Chantel een reserve. Morgen gaan we de anderen dus heel hard aanmoedigen, want als we als team in de top 3 eindigen, dan gaan we naar State. Dat zou echt een geweldige ervaring zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 6676

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: