Homecoming Week! - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Homecoming Week! - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Homecoming Week!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

13 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Het is ondertussen alweer een week geleden, maar zoiets typisch Amerikaans als Homecoming, daar moet ik wel over schrijven!
Homecoming week begon op maandag. Het thema van die dag was PJ's, dus iedereen kwam in pyjama naar school. Heerlijk was dat, zouden we ook in Nederland moeten doen! Na mijn cross country training gingen we met het hele team eten. Dat is altijd heerlijk en heel gezellig. 's Avonds was er een volleyball toernooi, waarvoor je zelf teams kon maken. Ik deed niet mee, maar heb cheerleader gespeeld voor het 'xc ladies' team. Het was heel gezellig, ook al verloren we de eerste wedstrijd al.
Dinsdag was het Superhero Day. Dit keer was ik niet verkleed, aangezien ik geen superhelden pakje in mijn koffer had meegenomen. Wel heel leuk om leerlingen en leraren verkleed te zien, dat maakt de dag een heel stuk beter. Na school had ik een cross country wedstrijd in Denison. Ik heb de hele wedstrijd samen met Chantel gerend en op het laatste moment haalde ik haar in, waardoor ik 1e werd. Daarna hebben we met z'n tweeën nog rondgerend om de Varsity teams aan te moedigen. Ook de busreis naar huis was heel gezellig, dus het was een hele leuke dag!
Woensdag was niet heel bijzonder. Het was Duck Dynasty Day, wat een tv-programma is waar veel Amerikanen helemaal gek van zijn. Iedereen liep in camouflage kleding rond. Na school was er dit keer geen activiteit, dus had ik een rustige middag thuis.
Donderdag was mijn favoriete dag qua thema. Het was Disney Day! Wie wil er nou niet als prinses verkleed naar school gaan? Iedereen was heel creatief geweest. Naast de klassieke Disney prinsesses, liepen ook de figuren van Up en een complete Shrek familie door de school. Omdat 's avonds de Powderpuff Game was, liepen de senior boys in cheerleaderpakjes rond. De Powderpuff Game is een football wedstrijd waarbij de senior girls football spelen en de boys cheerleaden. Heel grappig! Vooral omdat er ook awards zijn voor 'highest kick' en 'nicest legs'. Bij 'highest kick' ging een jongen vol onderuit. Ik heb me echt kapot gelachen!
Dan was vrijdag eindelijk de dag van de Homecoming game. We hadden een korter rooster, omdat na school de Homecoming King en Queen bekend gemaakt werden. Dat was heel gaaf, alle genomineerden waren in pak en lange jurken. Supermooi! Daarna hadden we een parade door het dorp, waarbij ik op de XC wagen zat. Daarna ben ik met Chantel mee naar haar huis gegaan om wat jurkjes te passen.
's Avonds begon de game. Het was spannend, omdat het andere team erg goed was. Toch stonden we voor toen het half time was. Helaas was het ondertussen steeds slechter weer geworden. Het regende en nu onweerde het ook, dus moest de tweede helft van de wedstrijd uitgesteld worden.
Zaterdag was de Homecoming Dance. Ik begon mijn dag heel rustig met een uitgebreide douchesessie. Om 5 uur haalde Alex me op en gingen we naar Hannah's huis, om ons klaar te maken voor de dance. Na behoorlijk wat foto's gemaakt te hebben, was het tijd om te gaan. De dance zelf vond ik niet heel bijzonder. Het deed me een beetje denken aan de brugklasfeesten. Wel was ik geschokt door alle schurende stelletjes, dat was echt niet normaal meer!
Voor de rest heb ik een heel gezellige avond gehad en het was gaaf om Homecoming echt een keer meegemaakt te hebben.

Adiós!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6670

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: