New Family - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu New Family - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

New Family

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

27 September 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een bericht geplaatst heb, maar ik leef nog!
Ondertussen ben ik al bijna twee weken bij mijn nieuwe gastgezin en ik had me geen beter gezin kunnen wensen. Mijn nieuwe gezin bestaat weer uit vier kinderen. Dit keer heb ik drie jongere broertjes van 16, 11 en 8 jaar. Daarnaast heb ik nog een zus van 19. Tammie, mijn hostmom, is echt ontzettend lief. Bret, mijn hostdad, is zelf twee jaar in Nederland geweest waardoor hij een beetje Nederlands spreekt. Dat is echt heel grappig.
Ik heb een hele fijne kamer en badkamer, die ik met Amber, mijn zus, deel. Ze hebben ook geiten, honden, kippen en een koe, maar die zijn allemaal buiten.

Verder gaat het prima met mijn leventje hier. Ik heb nog wel last van heimwee, vooral nadat ik afgelopen zondag met mijn ouders en broertjes heb geskyped, maar ik heb het ook heel erg naar mijn zin hier.
Met cross country heb ik eindelijk een keer de 1e plek behaald. Dat terwijl ik juist tegen die wedstrijd op zag, omdat het een en al heuvels was. Uiteindelijk de 4 kilometer in 19 minuten gerend, mijn nieuwe record!
Vorige week dinsdag werd Ben, mijn broertje, 16 en toen gingen we dus uit eten bij Pizza Ranch. Dat was heel gezellig en vooral ontzettend lekker. Het was 'all you can eat' en daar heb ik zeker gebruik van gemaakt. Dit is tenslotte wel Amerika.

See ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 6672

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: