Troubles - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu Troubles - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

Troubles

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

13 September 2013 | Verenigde Staten, Harlan

De afgelopen dagen heb ik ontzettend veel beleefd. Helaas zijn dat veel vervelende dingen, maar nu is alles een stuk beter.
Vorige week was een normale week. Ik ging vrijdagavond naar de football game en zaterdag had ik weer een cross country wedstrijd. Dit keer haalde ik de 8e plaats en was mijn tijd onder de 20 minuten, zoals ik wilde. ‘s Avonds hadden we een soort drive-in movie op school. Voor 2 dollar konden we erheen. De film werd op de achterkant van de school geprojecteerd en iedereen zat met dekens en campingstoelen op de parkeerplaats. We keken naar Waterboy, wat best een grappige film was. Daarna hadden we nog even een bonfire bij Alex thuis, voordat we naar huis moesten. Zondag begonnen de problemen. Na ‘s ochtends naar de kerk geweest te zijn, kwam Mindy ‘s middags mijn kamer binnen, omdat ze met me wilde praten. Ze had door dat ik afstandelijk deed tegenover haar en haar zoveel mogelijk ontweek. Aangezien ik nog 9 maanden in dat huis zou moeten wonen en zij zich niet oncomfortabel wilde voelen bij mij in de buurt, moest ik dat veranderen. Ze wilde weten waarom ik zo deed. Ik wist niet wat ik moest zeggen, aangezien ik haar niet kon vertellen dat er al naar een nieuw gezin gezocht werd.
Maandag kwam ik op school en vroeg iemand mij of ik van gezin ging veranderen. Aangezien niemand dat nog mocht weten, schrok ik nogal van die vraag. Aan het eind van de dag wist bijna de hele school het en ook Mindy had het te horen gekregen, dus mijn local rep heeft haar alles moeten vertellen. Na school heb ik er met Bailey over gepraat, niet met Mindy en Jeff, aangezien die pas thuis kwamen toen ik al lag te slapen.
De volgende ochtend kreeg ik tijdens mijn ontbijt dus de volle lading van hen. Ik had alles verkeerd gedaan en we hadden het anders kunnen oplossen als ik met ze had gepraat. Nu had ik hen gekwetst en voelde zij zich verschrikkelijk en dat was mijn schuld. Ze bleven maar op me inpraten, terwijl ik met tranen in mijn ogen mijn cereal aan het eten was. Gelukkig was ik de rest van de dag niet thuis, aangezien ik weer een cross country wedstrijd had. Die ging ook heel goed, dus was ik niet de hele dag in een slecht humeur. Ik werd tweede!
Woensdag kreeg ik op school te horen dat Mindy niet wilde dat ik in haar huis bleef totdat ik naar mijn nieuwe gezin kon, dus zodra ik uit school kwam moest ik mijn koffer pakken. Ik werd letterlijk het huis uitgezet. Nadat ze me bij mijn local rep gebracht had, waar ik nu tijdelijk verblijf, voelde ik me wel meteen een stuk beter. Frannie is heel aardig tegen me en ik voel me helemaal thuis is haar huis. Het is er ook een stuk rustiger.
Vandaag na school heb ik mijn nieuwe gezin leren kennen. Alles is helemaal prima en zaterdag kan ik bij ze terecht. Ik ben ontzettend blij dat al het gedoe nu over is en ik een nieuw begin krijg in een beter gezin.

  • 13 September 2013 - 04:04

    Merel :

    Fijn dat het goed is afgelopen!
    Heel veel plezier in je nieuwe gezin en geniet ervan!

  • 27 September 2013 - 08:11

    Iris Van Mourik:

    Jeetje Hannah! Heftig verhaal, ik ben blij dat je nu in een goed gezin zit! Geniet er van! Ik heb soms ook nog last van heimwee, als je wil skypen kan dat altijd! LIEFS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 6679

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: