This is my home now - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu This is my home now - Reisverslag uit Harlan, Verenigde Staten van Hannah Jacobs - WaarBenJij.nu

This is my home now

Door: Hannah Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Hannah

27 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Harlan

Ondertussen zit ik alweer twee weken in Amerika en hoewel ik het eerst heel moeilijk had, ga ik me steeds meer en meer thuis voelen.
Vorige week vrijdag heb ik Goverment voor U.S. History ingeruild, wat gelukkig niet zo moeilijk is. Schooldagen gaan behoorlijk snel hier, aangezien ik mijn meeste vakken heel leuk vind.
Afgelopen week heb ik van maandag tot en met donderdag na school cross country training gehad, wat ik echt geweldig vind. Cross country is hardlopen, wat best wel suf klinkt, maar de trainingen zijn heel gezellig. Wel ontzettend zwaar, ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel spierpijn in mijn benen gehad heb. We trainen buiten, wat betekent dat we nu met 30/32 graden hardlopen. Meestal hebben we intervaltrainingen.
Mijn eerste Spaans, Frans, U.S. History en Psychology toetsen heb ik al achter de rug en het valt allemaal heel erg mee. Tot nu toe heb ik ook nog niet heel veel tijd aan huiswerk moeten besteden. Dat is maar beter ook, aangezien ik meestal pas rond 5 uur thuis ben.
Ik ben 's avonds dan ook echt uitgeput en slaap al voor 10en.

Zaterdagavond hadden we een suprise-party voor Bailey, mijn zusje. Ze wordt morgen 16 en dus hadden we een aantal vrienden uitgenodigd voor een bonfire. Hoewel het heel anders is dan wat ik in Nederland gewend ben, was het wel heel gezellig.
Zondagochtend gingen we eerst naar de kerk en daarna langs de opa en oma. Daar hebben we geluncht en een kaartspel gespeeld.

Het weekend was veel te snel voorbij en vanochtend ging mijn wekker veel te vroeg naar mijn mening. Het is ontzettend warm vandaag, maar ik heb wel mooi met 32 graden hardgelopen. Het hardlopen gaat me steeds beter af en ik heb nu al zin in zaterdag, dan hebben we de eerste wedstrijd!

See you later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harlan

Hannah

Volg hier al mijn belevenissen van mijn high school year in Amerika.

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 6680

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

High School Year

Landen bezocht: